Asiakaspalvelu
Autamme sinua kaikissa sähkönjakeluun liittyvissä tilanteissa. Tavoitat meidät helposti verkossa ja puhelimitse. Voit ottaa yhteyttä milloin tahansa, sinulle parhaiten sopivalla tavalla. Puhelut 0800-alkuisiin numeroihin ovat maksuttomia.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Soita arkisin 8-18 (Puhelut maksuttomia)
0800 90444Soitto ulkomailta arkisin 8-18 / calls from abroad on weekdays 8-18
+35820690756Täytä yhteydenottolomake
YhteydenottolomakeOmat tietosi Helmi-palvelussa 24 h
Helmi-palvelusta löydät tiedot sopimuksistasi, laskuistasi sekä kulutuksestasi. Palvelussa voit myös muuttaa omia tietojasi.
Lue lisää palvelustaLiittymät
Tilaa uusi liittymä
Täytä lomake
TarjouspyyntölomakeSoita arkisin 8-18 (Puhelut maksuttomia)
0800 90444Liittymän omistajan muutos
Kiinteistökauppojen yhteydessä on hyvä muistaa myös sähköliittymän omistajuuden muutokset.
Omistajan muutoslomakeSähköliittymän muutos
Kun haluat, että sähköliittymäsi asetetaan ylläpitoon tai haluat muuttaa sulakekokoa, ota yhteyttä meihin tällä lomakkeella.
Sähköliittymän muutosKorvaushakemukset ja kuluttajaneuvonta
Hae keskeytyskorvausta
Keskeytyskorvausta voi saada yli 12 tunnin yhtäjaksoisesta sähkönjakelun keskeytyksestä. Keskeytyskorvaukset maksetaan asiakkaille automaattisesti hyvityksenä sähkölaskuissa.
HakemuslomakeHae vahingonkorvausta
Jos sähköverkkomme virheellisestä toiminnasta, kuten nollaviasta, aiheutuu vahinkoja laitteillesi, voit hakea vahingonkorvausta. Huomaa, että ensisijainen taho korvausasioissa on useimmiten vakuutusyhtiösi. Vahingonkorvauksen tarkat ehdot löydät verkkopalveluehdoistamme.
HakemuslomakeOhjeita riitatilanteisiin
Sopimukseen liittyvät huomautukset on hyvä tehdä heti asiakaspalveluumme. Jos asia ei ratkea neuvottelulla, voit olla yhteydessä maistraatin kuluttajaneuvontaan. Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei edelleenkään saada ratkaistuksi, voit olla yhteydessä kuluttajariitalautakuntaan (KSL 2 luku 8b§).
KuluttajaneuvontaKuluttajariitalautakuntaEnergiankuluttajien tarkistuslista (PDF)