Asiakaslehti Verkossa
Verkossa on Järvi-Suomen Energian asiakaslehti täynnä tietoa ja tarinoita energiasta. Verkossa-lehdessä on tärkeää asiaa ja kevyempää sisältöä sopivassa suhteessa. Lehti ilmestyy kaksi kertaa vuodessa ja voit lukea sen sähköisen version täältä.
Anna palautetta lehdestä
Kaikkien 15.11. mennessä palautelomakkeen lähettäneiden kesken arvomme kaksi 30 euron arvoista K-ryhmän lahjakorttia.
Anna palautettaJätä ristikkovastaus
Kaikkien 15.11. mennessä ristikkovastauksen lähettäneiden kesken arvomme kaksi 30 euron arvoista K-ryhmän lahjakorttia.
Jätä vastausArvonnan säännöt
Näitä sääntöjä sovelletaan Verkossa-asiakaslehden sivustoilla olevien palautteen antajien ja ristikon vastauksen lähettäneiden vastaajapalkinnon arvonnassa.
Arvonnan säännötLue lehdet täältä:
Verkossa 2/2024
Sähkönkäytön mittaus uudistuu, ja uusien, älykkäämpien sähkömittareiden asennus on hyvässä vauhdissa. Tämän vuoden loppuun mennessä jo yli 40 000 asiakastamme on saanut uuden mittarin käyttöönsä. Sähköverkon kehittämissuunnitelma kertoo, miten sähköverkkoa kehitetään tulevina vuosina, minkälaisilla ratkaisuilla se tehdään ja mihin ratkaisut perustuvat. Uusimmassa asiakaslehdessä on paljon painavaa asiaa, lue lehti ja anna meille palautetta siitä. Kiitos.
Lue lehti tästäLue saavutettava lehti tästäVerkossa 1/2024
Positiivinen asiakaskokemus on meillä tärkeä asia ja siihen myös panostamme. Keräämme palautetta asiakkailtamme monin tavoin ja kaikki palautteet ovat meille arvokkaita. Moni kehitysprojekti on saanut alkunsa asiakkaiden palautteesta. Energiamurros ja uudet älymittarit tuovat tullessaan uusia palveluja ja mahdollisuuksia ajastaa omaa sähkönkäyttöä. Lue uusin asiakaslehtemme ja anna palautetta, me kuuntelemme. Kiitos.
Lue lehtiLue saavutettava lehti tästä#verkossa 2/2023
Järvi-Suomessa panostetaan toimitusvarmuuteen. Vaikka sähköpulan uhka ei tulevavana talvena ole edellisvuoden suuruinen, maailmalla vallitseva sotatila ja nousseet kustannukset tuovat haasteita verkonrakennukseen. Nyt eletään kasvaneiden vaatimusten ja kustannusten ristitulessa. Lue tuoreimmat kuulumiset ja vinkit sähkönsäästöön uudistuneesta sähköisestä lehdestämme.
Lue lehtiLue PDF-muotoinen lehti tästä (saavutettava)#verkossa 1/2023
Maailman myllerrys tuntuu myös meillä Järvi-Suomessa. Meidän osuutemme tässä kokonaisuudessa on siirtää sähköä mahdollisimman luotettavasti sitä tarvitseville. Energiakriisin aikana toimitusvarmuus on entistä tärkeämpi asia. Uusimmassa asiakaslehdessä on paljon painavaa asiaa, lue lehti ja anna meille palautetta siitä. Kiitos.
Lue lehti#verkossa 2/2022
Elokuun asiakaslehdessä kerromme tavoitteistamme vähentää pylväsmuuntamoiden ympäristövahinkoja, dronien käytöstä sähköverkon kunnossapidossa ja vianetsinnässä sekä kerromme kuinka meillä varaudutaan syksyn ja talven myrskyihin. Nyt on oikea aika tarkistaa myös kotivarat kuntoon.
Lue lehtiLue PDF-muotoinen lehti tästä#verkossa 1/2022
Vuoden ensimmäinen asiakaslehti kertoo taas sähköverkon tuoreimmat kuulumiset. Nyt tutustutaan muun muassa kehitteillä olevaan uuteen tehohinnoittelumalliin ja kesämökin sähköistämisvinkkeihin. Saamme myös maistiaisia Porosalmen uudesta Kuru Resort-matkailukohteesta ja kuulumisia puumalalaiselta Antti Asikaiselta yhdysvaltalaisesta huippuyliopistosta, MIT:stä.
Lue lehtiLue PDF-muotoinen lehti tästä#verkossa 2/2021
Elokuun lehdessä kerromme meneillään olevista jakeluverkon rakennushankkeista. Eläkeläisemme Inga Loposen seurassa vierailemme aina 1960-luvulla asti ja kuulemme, millaista linjanrakennus oli tuolloin.
Lue lehtiLue PDF-muotoinen lehti tästä#verkossa 1/2021
Vuoden 2021 ensimmäisessä numerossa on painavaa asiaa alueen sähköverkon rakentamisesta, kustannuksista ja verkkopalvelun tulevaisuudesta. Henkilöstöesittelyssä projektipäällikkö Jani Siltala. Sokerina pohjalla artikkeli 75-vuotta täyttäneen Suur-Savon Sähkön alkuajoilta sekä paljon muuta.
Lue lehti#verkossa 2/2020
Syksyn numerossa suurennuslasin alla on etätyö, johon syvennytään pääkirjoituksessa sekä Mäntyharjulla mökillään etätyötä tekevän Sari Diazin haastattelussa.
Huom! Painetussa lehdessä Teknisen asiakaspalvelun aukioloajaksi on merkitty virheellisesti 8-18. Oikea aukiolo on 8-16. Digiversiossa virhe on korjattu.
Lue lehti#verkossa 1/2020
Kevään numerossa kokemuksia sähköperämoottorista, mitä hyötyä pientuottajalle on netotuksesta, vastauksia asiakkaiden kysymyksiin verkkopalvelusta ja paljon muuta.
Lue lehti#verkossa 2/2019
Taajamien toimitusvarmuustyöt lähellä valmista. Millainen työ on vesikaapelin laskemisessa Saimaaseen? Kuinka sujuu elämä sähköomavaraisessa omakotitalossa?
Lue lehti#verkossa 1/2019
Mielenkiintoisimmat jutut keväälle 2019: Kriisitilanteessa yhteistyössä on voimaa, kuinka rakennamme kustannustehokasta ja kestävää verkkoa sekä kuinka varot kaapelia pihalla kaivaessasi.
Lue lehti#verkossa 2/2018
Kuinka suuri on sähköveron osuus laskusta, ja kenelle raha päätyy? Harvempi tietää, ilmenee tekemästämme katugallupista. Lisäksi katsaus työntekijöidemme arkipäivään, sekä kuvaus miten yhteiskuntamme selviäisi ilman sähköä.
Lue lehti#verkossa 1/2018
Ensimmäisessä #Verkossa-lehden julkaisussa käsittelyssä: droonin lennätys on vastuuta ja suurta hupia, millaisia tarpeita on tulevaisuuden sähköasiakkaalla ja paljon muuta!
Lue lehti